Šta je ono što očekuješ kada se obratiš za pomoć ili uslugu predstavnicima u kontakt centru? Da li se slažeš da je odnos sa klijentom mnogo više od pukog rešavanja problema? Naša misija je upravo ta da klijentu pružimo izvrsno i nezaboravno iskustvo!
Ako smatraš da si timski igrač sa odličnim komunikacionim veštinama, pogledaj koja bi ti bila svakodnevna zaduženja:
- Primanje ili prosleđivanje telefonskih poziva, u zavisnosti od zahteva
- Odgovaranje na telefonske pozive u skladu sa postavljenim standardima, u isto vreme prilagođavajući pristup svakom pojedinačnom klijentu
- Beleženje i unošenje podataka pozivaoca u određene aplikacije, baze i slično
- Pružanje informacija o karakteristikama proizvoda ili usluga
- Identifikovanje potreba klijenata, rešavanje spornih pitanja i obezbeđivanje rešenja ili alternativnih opcija
- Minimum srednji stepen stručne spreme
- Osnovnu računarsku pismenost
- Razvijene komunikacijske veštine i orijentisanost na klijenta
- Orijentisanost na detalje, učenje i razvoj
- Spremnost na timski rad
Od nas ćeš dobiti:
- Plaćenu obuku i tehničko usavršavanje
- Fiksnu i redovnu zaradu
- Priliku za razvoj veština kroz treninge
- Rad u internacionalnom okruženju
- Paket benefita koji je dostupan svim našim zaposlenima (slobodan dan i poklon knjiga za rođendan, popusti kod benefit partnera...)
- Rad u visoko profesionalnom timu
Prijave za posao putem portala.