Apatinska pivara, Molson Coors Beverage Company
Apatinska pivara, deo jedne od najvećih globalnih pivarskih kompanija, Molson Coors Beverage Company, jedan je od lidera u proizvodnji piva na domaćem tržištu. Nastala davne 1756. godine, Apatinska pivara je ujedno i najstarija pivara koja posluje u okviru ove grupacije. Danas Molson Coors Beverage Company u svetu broji oko 17.600 zaposlenih, dok nas je u Srbji oko 700. Pored tržišta Kanade, Sjedinjenih Američkih Država, Ujedinjenog Kraljevstva i dalekog istoka posluje i na tržištima Srbije, BiH, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Crne Gore, Rumunije i Slovačke.
Vrednosti koje živimo i negujemo
Naš cilj je da budemo prvi izbor za naše zaposlene, kupce i potrošače, a naše vrednosti koje živimo svakodnevno dokaz su da su nam zaposleni na prvom mestu, da smo odvažni i odlučni, da smo spremni da preuzmemo odgovornost, da uvek tražimo načine da učimo i napredujemo,pomognemo jedni drugima u razvoju. Takođe smo i strastveni ambasadori naših brendova i poslovanja, te verujemo da je važno da prepoznamo i zajedno proslavimo naša dostignuća.
Ljudi na prvom mestu!
U samom srcu našeg poslovanja nalazi se koncept podržavanja različitosti i inkluzije. Pivo nas spaja, a razlike nas čine snažnijim. Uživanje u našim različitostima pomaže nam da istražimo neiskorišćene mogućnosti.
Sa zadovoljstvom ističemo da smoprva kompanija u FMCG industriji koja poseduje Familiy Friendly sertifikat. Naš cilj je da stvorimo okruženje koje svakoga u našem timu iznova motiviše da bude najbolja verzija sebe, pružajući podršku ličnom zdravlju, sreći i životnim uspesima. Nekoliko godina za redom smo proglašavani Najboljim poslodavcem u Srbiji jer nudimo velike razvojne mogućnosti, negujemo timski duh, različitosti, slobodu mišljenja i otvorenu komunikaciju.
Uvek nam je drago da govorimo o našoj tradiciji, ali isto tako smo usmereni na moderno poslovanje i savremen koncept rada koji podrazumevaju dobrobit zaposlenih i balans između poslovnog i privatnog života. Kako bi se naši zaposleni osećali prijatno i kako bi bili srećni svakodnevno radimo na uvođenju dodatnih beneficija u domenu organizacije rada, radnog vremena, ljudskih resursa i finansijske podrške zaposlenima. Izgradili smo i Wellbeing platformu Kako si danas? za naše zaposlene, promovišući zdrav i kvalitetan način života.
Odgovoran poslodavac u svim aspekima poslovanja
Pored nagrada za kvalitet proizvoda, naše kampanje su svojom kreativnošću i originalnošću proteklih godina osvajale brojna priznanja i za Društveno odgovorni i humanitarni projekat. Kampanju „Kad pijem ne vozim“ pokrenuli smo među prvima u regionu pre 15 godina. To je ujedno i kampanja sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije i Uprava saobraćajne policije učestvuju. Jubilej predstavlja svojevrstan podsetnik o odgovornoj konzumaciji alkohola, kao i da su bezbednost i sigurnost u saobraćaju prioritet.
Volimo i nagrade
Ponosni smo nosioci prestižnih priznanja „Najbolje iz Srbije", „Najbolje iz Vojvodine”, kao i nagrade „Brend Decenije" i priznanja „Moj izbor”. Na beogradskom Beer Festu, Jelen Pivo je osam puta proglašeno za „Najbolje pivo Beer Festa”, a petnaest godina zaredom Jelen je nosilac nagrade međunarodne selekcije kvaliteta „Monde Selection”.
Verujemo da su vam dobro poznati brendovi Apatinske pivare - Jelen pivo, Jelen Fresh, Jelen Cool, Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno, Nikšićko IPA, Apatinsko pivo, Lowenbrau, Staropramen, Beck’s, Stella Artois, Corona, Hoegaarden i Leffe. A sigurni smo da će vas osvojiti i naše inovacije Jelen Chill, Apa Kvaster i WAI hard seltzer.
Više informacija o Apatinskoj pivari možete pronaći na www.apatinskapivara.rs
Živeli!