Pola veka dugu tradiciju poslovanja „Štampa“ počela je da piše daleke 1947. godine, kada je osnovano Društveno preduzeće Štampa čiji je naslednik današnja kompanija.
Kada je počela sa radom, kompanija je poslovala kao trgovinski lanac za prodaju štampanih medija – novina, knjiga, ali i duvana i duvanskih proizvoda kroz mrežu maloprodajnih objekata širom zemlje.
Tokom godina naš poslovni sistem je prošao kroz niz organizacionih i vlasničkih transformacija, prilagođavajući se trendovima, tržišnim i društvenim promenama. Zajedno sa društvom i našim potrošačima, menjali smo se i mi.
Godine 2008, Štampa sistem d.o.o. je postala deo austrijske kompanije OST HOLDING, članice grupe
WAZ MEDIA GROUP, vodeće nemačke medijske kompanije. Promena vlasničke strukture pokrenula je i proces stvaranja uslova za uspešnije poslovanje, ali je na kompletno prestrukturiranje i konsolidaciju kompanije trebalo sačekati još nekoliko godina.
Početkom 2011. godine, ponovo je došlo do nove promene u vlasničkoj strukturi Štampa sistema tako
što je Centro Štampa d.o.o. Beograd, članica poslovne grupacije Centroproizvod, otkupila vlasnički udeo od OST HOLDING-a i preuzela upravljanje nad Štampa sistemom. Tokom 2011. godine, Štampa Sistem je preuzela većinski paket potraživanja prema Futuri plus, i postala njen najveći poverilac. Integracijom ova dva poslovna sistema počinje nova epoha poslovanja.
Organizaciona, tehnološka i tehnička unapređenja, uvođenje potpuno novog brenda pod imenom
MOJ KIOSK i brojne druge inovacije, imaju za cilj da donesu nov poslovni identitet moderne kompanije spremne da svojim potrošačima, partnerima i zaposlenima ponudi jedinstveno i nezamenljivo iskustvo.
Kiosci su prisutni u našim životima decenijama. Pored njih smo čekali autobuse za školu, pred njima smo slušali prenose utakmica, kod njih smo se nalazili kad idemo u grad ili kad idemo da slavimo pobedu naše reprezentacije. U njima su naši očevi kupovali lozove i tikete sportske prognoze, naše majke nam kupovale bombone i lizalice, a mi, kada smo porasli, kupovali sokove i gricke u poslednji čas.
Kiosci za nas nisu samo mesta gde kupujemo cigarete i novine. Naprotiv. Kiosci su mesta koja nose određene uspomene – sećanja na lepe i životne trenutke, na prijatno pitanje prodavca "Komšija, kako ste danas?", što za svakog od nas - u određenim trenucima - ima poseban značaj, vrednost i poštovanje.
Jer, kiosci su mesta koja nas poznaju, koje čine ljudi i dobre navike koje znamo godinama i generacijama. To poznanstvo traje i trajaće. Zato što je to naš kiosk.
Zato što je to MOJ KIOSK. Mesto na kojem zadovoljavam potrebe koje ponekad znače sve, mesto koje obogaćuje moj život, prema mojim potrebama i uvek na poseban način: ljubazno, profesionalno, efikasno i nasmejano.